Keresés
Termékek

Látogassa meg a Irodaszerabc.hu webüzletet a ShopManian

 


 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a LIZI Papír kft  (Székhely: 2461,Tárnok,Vörösmarty M. u. 28., adószám:12137211-2-13 ,  továbbiakban: Szolgáltató) és az elektronikus szolgáltatást igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

 

1. A szolgáltató adatai:

Neve: LIZI Papír kft.

Székhelye: 2461 Tárnok Vörösmarty u. 28.

Nyilvántartásba bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Cégbíróság

Cégjegyzékszáma: 13-09-161289

Adószáma: 12137211-2-13

Pénzforgalmi száma: 10918001-00000421-30540009

Képviselője:Hegyesi Gabriella

Elérhetőségek: 0670/618 8828

e-mail:lizikft@lizi.hu

               

2. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.  A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2014. június hó 13. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot.  Ügyfél  a weboldalak használatával elfogadja, hogy rá  a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

 

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek online, vagy telefonon rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. 

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Ügyfeleket az akcióról és annak pontos időtartamáról.

 

4. A webáruház célja, a rendelés menete

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhassák, kiválaszthassák és megvásárolhassák a keresett terméket. 

A webáruház funkcióit igyekeztünk a felmerülő igényekhez igazítani, és ezen túlmenően próbáljuk megkönnyíteni, segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Vásárlóinknak a lehető legtöbb információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

 Webáruházunkban megtalálható áru vásárlója, szolgáltatásaink igénybevevője lehet bármely természetes személy, jogi személy és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet.

Vásárolni regisztrációval, vagy regisztráció nélkül is tud webshopunkban. Ez utóbbi esetben a rendelés elküldése előtt kell megadnia a számlázáshoz-szállításhoz szükséges adatait. Amennyiben Ön rendszeres vásárló, vagy előreláthatólag több alkalommal fog rendelni webáruházunkból, érdemes regisztrálnia magát. Regisztrált vásárlóként nem szükséges adatait minden egyes vásárlásnál újra megadni, arra a rendszer emlékszik , és ezen adatokat magától kitölti, ezáltal a vásárlás gyorsabb lesz. Regisztrált ügyfeleinknek vásárolni a regisztráció során megadott név és jelszó beírása után a "Belépés"-t követően lehetséges.  

Regisztrált ügyfeleink olyan funkciókat is igénybe vehetnek, melyek regisztrálás nélküli vásárlóink számára nem elérhetőek. Pl. korábbi rendelései megtekintése. 

 Ha az Ügyfél elfelejti jelszavát, kérésére újra rendelkezésre bocsátjuk. A jelszó átadásából, illetéktelen személy általi felhasználásából eredő károkért a jelszó tulajdonosát terheli felelősség. A hibás regisztrációs adatok elküldéséből keletkező károkért a szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfél a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja, majd

kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. A kosár tartalma a rendelés véglegesítése előtt bármikor megtekinthető a „Kosaram” ikonra kattintva.

Ha már nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Lehetősége van adott cikket törölni kosarából, vagy annak mennyiségét megváltoztatni. Ehhez az új mennyiséget kell hozzá beírni, majd a „Módosít” gombra kell kattintani.

Ezt követően kiválasztja a szállítási módot, átvételi címet, fizetési módot és számlázási címet.

Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Tovább” gombra kattintva az ellenőrzés oldalra jut, ahol a webáruház megjeleníti a kosár tartalmát és az előzőekben megadott beállításokat. Ennek áttekintése után rendelését a „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva tudja elküldeni.

A rendelés véglegesítése előtt a „Megjegyzés” rovatban az Ügyfél kéréseket fogalmazhat meg a megrendelés teljesítésével kapcsolatban, amelyeket a Szolgáltató igyekszik a lehető legnagyobb mértékben figyelembe venni.

Ügyfél a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Ügyfél köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

A rendelés beérkezését követő rövid időn belül munkatársunk az Ön által megadott elérhetőségi módon felveszi Önnel a kapcsolatot az esetleg felmerülő kérdések pontosítása, illetve a szállítás módjának, időpontjának és a fizetendő pontos összeg egyeztetése ügyében.

Az egyeztetés megtörténte után válik érvényessé a Megrendelő és a LIZI Papír kft. között a megrendelt termékre vonatkozóan szállítási szerződés.

A megrendelt áru – amennyiben a termék raktáron van -  3 munkanapon belül kiszállításra kerül.

Amennyiben a megrendelt áru nincs raktárkészleten, akkor munkatársunk értesíti Önt az áru várható beérkezéséről

Amennyiben munkatársunk  az Ügyfél megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül

nem tud egyeztetni az Ügyféllel, mind az Ügyfélnek, mind a Szolgáltatónak jogában áll az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesülni. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Ügyfélhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Ügyfél rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Ugyancsak tájékoztatjuk a vevőt, ha a rendelt termék szállítását (tömege, mérete miatt) az 5. pontban foglaltak alapján csak egyedi szállítási költséggel tudjuk vállalni.  Az Ügyfél ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja  teljesíteni a megrendelést.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és az Ügyfél a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató az Ügyfél felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Ügyfelet haladéktalanul tájékoztatni, valamint Ügyfél által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Ügyféllel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

5. Szállítási módok:

 A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban az Ügyfelet   terheli.  Ennek összege a választott szállítási mód és a rendelés helyének függvényében változik

 

 Ön az alábbi lehetőségek közül választhat: 

5.1       Házhozszállítás 

A futárszolgálat az áru szállításra történő feladását követő 24 órában házhoz szállítja a megrendelt termékeket. A futárszolgálat igénybevételénél fizetendő díjat a megrendelés beérkezését követően ügyfélszolgálati munkatársunk egyezteti Önnel. 

              Szállítási költségek

 

                              

Megrendelt áru értéke

               Házhozszállítás

 

    Utánvétes fizetés

     Előutalásos fizetés

        0 -18.120.-

       1.875.-

        1.875.-

18.121 - 47.805.-

       2.190.-

        2.190.-

 47.806 -97.305.-              

       2.690.-

        2.190.-

             97.306.-

       2.990.-

         Ingyenes

 

A díjak az egy csomagban elhelyezhető, egy időben történő szállításra vonatkoznak, de nem érvényesek papír tömegáru, az 1,40m hosszat meghaladó termék, vala-mint a 30 kg-nál nehezebb áru szállítására. Ezekben az esetekben a konkrét szállítási költséget munkatársunk előre egyezteti Önnel. 

Az 1,40m hosszat, illetve 30 kg súlyt meghaladó termékek szállítását csak előreutalá-sos fizetéssel vállaljuk.

A táblák szállítási költségét minden esetben külön egyeztetjük Megrendelőinkkel.

 

5.2.              Személyes áruátvétel:

Lehetőség van arra is, hogy megrendelését ügyfélszolgálatunkon személyesen vegye át. Erre az átvételi módra csak előreutalásos fizetéssel, a számla kiegyenlítését nyugtázó emailünkben közölt időponttól kezdődően van lehetőség.

2016.03.01-től a személyes átvétel ideiglenesen nem elérhető. 

                                                                                                               Ügyfélszolgálatunk címe: 2461 Tárnok, Vörösmarty u. 28., Tel:06/70 618 8828

Nyitvatartás: Hétfő – péntek: 9-16 óráig.

Kérjük az áru átvételekor a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjen ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

6.        Fizetési módok:

6.1. Utánvét:

Akkor válassza, ha a rendelés ellenértékét az áru átvételekor kívánja fizetni. A fizetés az áru átvételekor készpénzben történik. A fizetést Ön  a szállítónál intézi. 

A termékszámlát a LIZI Papír Kft. állítja ki.

Adószáma: 12137211-2-13                                                       

Cégjegyzékszám: Cg.13-09-161289                                                 

Pénzforgalmi szám: 10918001-00000421-30540009

Címe: 2461,Tárnok, Vörösmarty M. u.28.,.Tel: 0670/618-8828

 

 6.2. Banki átutalás előre

Ebben az esetben a megrendelt áruról átutalásos számlát állítunk ki és küldünk ki emailben az Ügyfélnek.

Az áru átvétele, illetve kiszállítása az áruszámla kiegyenlítése után történik. A számla eredeti példányát az Ügyfél az áruval együtt kapja meg, vagy postai úton küldjük el.

 6.3. Banki átutalás utólag

Ez a fizetési mód csak a Vevővel előzetesen kötött egyedi megállapodás alapján lehetséges.

7. Elállás joga


Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztónak minősülő személy a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését. Ügyfélszolgálatunk utánvétes küldeményként visszaküldött terméket nem vesz át.

Az elállási jog gyakorlása esetén az Ügyfelet (fogyasztót) terheli a kiszállítás és a termék visszajuttatásának költsége. Valamint abban az esetben, ha a kiszállítás ingyenesen történt, az Ügyfélnek (fogyasztónak) meg kell térítenie a termék súlya alapján kalkulált kiszállítás költségét is, amit kedvezményként a Szolgáltató elengedett a házhozszállításkor. Szolgáltató követelheti a termék eredeti csomagolásban, újraértékesíthető állapotban történő visszajuttatását, illetve követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog az Ügyfelet (fogyasztót) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetekben:

a./ a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b./ olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c./ romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

d./ olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

e./ olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

f./ lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának, nyomtató kellékanyagok tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

g./ a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget az Ügyfél részére.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.

Az Ügyfél köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Ügyfél bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Ügyfél élni szeretne elállási jogával, annak jelzését írásban kell megtennie a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, emailen történő jelzés alkalmával pedig a beérkezett emailnek a Szolgáltatónál való hozzáférésének időpontját. . Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Ügyfél Szolgáltató részére.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése az Ügyfelet terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül az Ügyfél által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

 Ügyfél egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog gyakorlása során az Ügyfél jóhiszeműen köteles eljárni, az elállási jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni, ezen jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez a megrendelő részéről (Polgári törvénykönyv).

 

8. Jótállás, szavatosság

Szolgáltató a kötelező jótállás alá tartozó termékekre egy év jótállást vállal. A kötelező jótállás alá nem eső termékek esetén a Szolgáltató a gyártó által esetlegesen vállalt időtartamra és feltételek mellett vállal jótállást. Utóbbiak konkrét feltételeiről a Szolgáltató a Megrendelő kérésére részletes tájékoztatást ad.

A vásárlástól számított hat hónapon belül Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így Szolgáltató nem köteles a kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a teljesítés időpontjában a termék hibái ismertek,  vagy azok a Megrendelő számára felismerhetőek voltak.

Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult.  Ha a Megrendelő az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év.

A jótállási ill. szavatossági idő alatt felmerült, jótállás ill. szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy újólag szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről.

 A jótállás ill. szavatosság érvényesítéséhez a Megrendelő köteles bemutatni a Szolgáltatótól kapott számlát illetve jótállási jegyet. Jótállási igény esetén a Megrendelő elsődlegesen kijavítást, illetőleg kicserélést követelhet, ezt követően illeti meg az árleszállítás illetve elállás joga. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető jótállási ill. szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felel. A fentieken túlmenően az adott termékhez mellékelt jótállási jegy is tartalmazhat jótállási, illetve szavatossági feltételeket.

Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

 

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó a webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás

Milyen esetben élhet Felhasználó a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet  alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

A szavatossági, jótállási igény esetén történő eljárás

 

A kötelező jótállás körébe tartozó termékek jótállási feltételeit, érvényességét, és a szervizek adatait a jótállási jegy tartalmazza. 

Néhány terméknél a számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk.

Ebben az esetben a garancia időtartamát az áruszámlán feltüntetjük.

Cseregarancia: Csak a sérülésmentes, tartozékokkal együtt, hiánytalanul, eredeti dobozban visszaküldött termékekre érvényes.                       

 Az ügyintézés kétféleképpen történhet:

 a./ A gyártó szervízhálózatán keresztül: Abban az esetben, amennyiben a  termékhez külön  jótállási jegy tartozott, amely tartalmazza a szervizek listáját, kérjük, forduljon  lakóhelyéhez legközelebb  eső szervizhez.

 b./  A LIZI Papír kft ügyfélszolgálatán: Abban az esetben, ha termékhez külön garanciajegy nem tartozott, a terméket kérjük juttassa vissza ügyfélszolgálatunkhoz. A hibás termék ügyfélszolgálatunkra való visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni.  Igény esetén külön díjazás ellenében vállaljuk a termék visszaszállítását.

 A LIZI Papír kft szerviz tevékenységet nem folytat, a márkaszervízekhez továbbítja a hibás termékeket és a márkaszervízek szakvéleményét továbbítja a Vevő felé a garanciális igény elbírálásáról. A termék márkaszervízben történő javításának időtartamáért a LIZI Papír kft felelősséget nem vállal.
 

9. Vegyes Rendelkezések

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

11. Panaszkezelés rendje

A LIZI Papír kft nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexszel, de saját belső szabályzatát betartva biztosítja Partnerei korrekt tájékoztatását, kiszolgálását. 

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. 

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071     Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

                E-mail: nfh@nfh.hu

 

12. Tulajdonjog fenntartása      

 A teljesített szállításokból eredő összes követelésünk hiánytalan kiegyenlítéséig a

leszállított áru a LIZI Papír kft. tulajdonát képezi.

                                                                                                   

13. Levelezés

 A virtuális áruház működésének és kiszolgálásának sikere a célunk. Ennek kialakításában, felmérésében leginkább a vevők segíthetik munkánkat, ezért is biztosítottunk lehetőséget e-mailes kapcsolatra. Így folyamatosan figyelemmel tudjuk kísérni pozitív és negatív véleményüket, a termékekkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos igényeiket, esetleges reklamációikat.

E-mail címünk:  lizikft@lizi.hu 

Reméljük, hogy áruházunk választékával, valamint szolgáltatásaival elégedett lesz, és további érdeklődésére számíthatunk.

 

 14. Adatkezelés

 Az adatkezelés jogalapja

A jelen honlap közreműködésével szolgáltatott adatok kezelésének jogalapja a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény (a továbbiakban: adatvédelmi törvény) 3.§ (1) bekezdésének a) pontja, azaz az adatkezeléssel érintett hozzájárulása, tehát az adatszolgáltatás önkéntes. 

 

Az adatkezelő neve, elérhetősége

Cég neve: LIZI Papír kft

Cégjegyzékszám: Cg. 13-09-161289

Székhely: 2461,Tárnok, Vörösmarty M. u. 28.

Tel/fax: 0670/618-8828

Email:lizikft@lizi.hu                            

Kapcsolattartó: Hegyesi Gabriella ügyvezető

 

Az adatkezeléssel érintettek köre

A LIZI Papír Kft. fontosnak tartja vásárlói adatainak biztonságos, és diszkrét kezelését.  A LIZI Papír kft Internetes Áruházban regisztrált felhasználók adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adatait harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a LIZI Papír kft alvállalkozójaként működik (pl. Posta, futárszolgálat). Ekkor azonban, az alvállalkozók a LIZI Papír Kft. által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek

megfelelően járunk el.

 

Kezelt adatok köre

Regisztrációs adatok

 Vásárlóinknak a regisztráció folyamán meg kell adniuk személyes adataikat (név, cím, telefonszám, e-mail stb.). Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelések pontos teljesítése érdekében kérjük és tároljuk. Ügyfélszolgálatunk az Ön adatait arra használja, hogy szükség esetén felvegye Önnel a kapcsolatot, és teljesítse a megrendeléseket.

 

A megrendeléssel kapcsolatos tájékoztatás

 A LIZI Papír kft vásárlóit a pontos és gyors tájékoztatás érdekében a következő formában tájékoztatja: e-mail, telefon, vagy SMS segítségével.  Javasoljuk, hogy teljes körű regisztrációs adatokat adjon meg, hogy ügyfélszolgálatunk a lehető legrövidebb időn belül fel tudja venni Önnel a kapcsolatot a megrendelésével kapcsolatban.

 

A regisztráció megszüntetése

A LIZI Papír Kft. lehetővé teszi vásárlói számára a céggel való kapcsolattartás megszüntetését, és az adatainak törlését a LIZI Papír kft nyilvántartásából.

Ehhez kérjük, küldjön egy e-mailt az lizilft@lizi.hu címre, amelyben pontosan feltünteti a regisztrációkor megadott e-mail címét és nevét.

 

A felhasználó jelszavának módosítása

 Regisztrált felhasználóink a LIZI Papír kft internetes áruházban megadott jelszavát bármikor megváltoztathatják a „Jelszó módosítása” menüpont alatt.

 

Az adatkezelés célja

Az adatkezelés célja az Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megrendelés esetén az adatkezelő és az adatkezeléssel érintett közötti ügyfélkapcsolat egyszerűsítése, a felek között ennek során létrejött szerződés teljesíthetőségének biztosítása.

 

Az adatkezelés ideje

Az adatkezelés addig tart, amíg az adatkezeléssel érintett az adatok törlését az adatkezelőtől nem kéri.

Ezekben az esetekben az adatkezelő 3 munkanapon belül az adatkezeléssel érintett adatait a nyilvántartásból törölni köteles.

 

Az adatkezeléssel érintett jogai, jogorvoslati lehetőségei

Az adatkezeléssel érintett:a) tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, b) kérheti személyes adatainak helyesbítését, c) kérheti személyes adatainak törlését, d) tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, e) jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat.

 

Az adatvédelmi nyilvántartás

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-53538/12 

 

15. Árutájékoztató

A webáruházban minden forgalmazott áru képe és lényeges tulajdonságait feltüntető termékleírása, továbbá – ha van ilyen – az áru használatára vonatkozó speciális utasítás, illetve az áru használatával járó esetleges veszélyekről szóló tájékoztató megtalálható. Vásárlónk megrendelésének visszaigazolásával egyidejűleg írásbeli tájékoztatót is kap a Korm.r. által előírt 2.§-a szerinti kötelező tartalommal.

Az írásbeli tájékoztató tartalmazza a vállalkozás azonosításra alkalmas adatai mellet, a kiválasztott termék lényeges jellemzőit, az árát, annak járulékos terheit, esetleges szállítási illetve postaköltségét, továbbá a szállítás és teljesítés feltételeit, tájékoztatást tartalmaz a vállalkozás ajánlati kötöttségének idejéről, illetve a fizetési-, és egyéb szerződési-, feltételekről, továbbá az elállás jogáról.

A forgalmazott termékek – ahol ezt a hatályos jogszabályok előírják – magyar nyelvű árutájékoztatóját és használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze ügyfélszolgálatunknál, pótoljuk.     

Amennyiben a webáruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

 A Szolgáltató a vevői igények kielégítésére ügyfélszolgálatot működtet, amelyet a vevők a következők szerint érhetnek el:

Tel:0670/618-8828

Email: info@lizi.hu

Nyitva tartás: Hétfő-péntek: 9-16 óráig

A megrendelések feldolgozása és postázása hétköznapokon történik, munkaszüneti napokon az ügyfélszolgálat szünetel.

Az ügyfélszolgálati feladatokat a LIZI Papír kft munkatársai látják el.

 

17. Zárórendelkezés

Az Ügyfél a LIZI Papír kft-től történő bármely termék megrendelésével egyidejűleg elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek tartja a LIZI Papír kft. Általános Szerződési feltételeit.

 

Telki, 2013. június 05.